Translate

12 Mayıs 2014 Pazartesi

HAMSİ DÜRÜM


 Bu mevsimde ne hamsisi demeyin.Dondurulmuş hamsiden yaptım.Dondurulmuş hamsiyi Bim'den alıyorum.Oldukça lezzetli oluyor.Üstelik temizlenmiş ve pişmeye hazır.Çok pratik oluyor.Lezzet konusunda denemenizi öneririm.
 Hamsi dürüm ben İstanbuldayken keşfettiğim bir lezzet.Kocamustafapaşada hamsi dürüm yapan bir yer açılmıştı.sanırım ismi laz dürümcüydü.Hala işletiliyor mu bilmiyorum ama çok lezzetliydi.Bende ordan esinlenerek evde de lavaş varken hamsi dürüm yaptım.Çocuklara da salatasız yaptım.Harikaydı diyebilirim...

hamsi dürüm

Malzemeler:

Yapılışı:
  • Hamsiler yıkanıp süzülür ve kurutulur.
  • Hamsiler saklama poşetine alınıp üzerine mısır unu,tuz ve kırmızı toz biber eklenir.
  • Poşet sallanarak hamsilerin una bulanması sağlanır.
  • Hamsiler fırında ve ya yağda pişirilir.
  • Tortilla ısıtılır.
  • Rokalı marul salatası ortasına yayılır.
  • Üstüne pişirdiğimiz hamsiler yerleştirilir.
  • Hamsilerin üstüne limon sıkılır.(seviyorsanız eğer)
  • Kuru soğan halka halka doğranıp hamsilerin üzerine konulur.
  • Tortilla rulo şekline sarılıp dürüm yapılır.
  • Afiyet olsun...
hamsi dürüm
hamsi dürüm


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder