Translate

2 Şubat 2014 Pazar

KIZARTMA SOFRASI


Eşimin özel isteği üzerine oluşturulmuş bir sofra.Dün bana yarın şöyle bir kızartma yapsak dedi.Karnabahar olsa,mücver olsa, patlıcan,biber ve patatesten oluşan domates soslu kızartma olsa...Bende yarın olsun bir dedim.Bugün evden de çıkmayınca bütün malzemeleri hazırladım ve fotoğrafını gördüğünüz soframız ortaya çıktı.Eşime de ben mücverleri kızartırken karnabaharları kızarttığı için teşekkür ediyorum.:)))Ellerine sağlık... 



Uzun zamandır kızartma yapmamıştım.Eşim de bende özlemişiz.Ayıla bayıla yedik.Aslında kızartma yapmak biraz zahmetli ama çok harika oluyor.Çektiğim zahmete de değdi.

                                                       KARNABAHAR KIZARTMA

MÜCVER

DOMATES SOSLU KIZARTMA

Yanında salata ve sarımsaklı yoğurtla çok nefis bir sofra oldu.İnşallah beğenmişsinizdir....







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder