Translate

7 Mayıs 2014 Çarşamba

YUMURTALI TORTİLLA(LAVAŞ) DÜRÜM


   Hafta başında sabah kahvaltısı için yaptım.Lezzetli bir aperatif ve kahvaltı alternatifi. Denemenizi tavsiye ederim.

yumurtalı lavaş dürüm


Malzemeler:

Ben kendime göre yaptığımın ölçülerini veriyorum.Siz kişi sayısına göre artırabilirsiniz


  • 1 Tortilla(lavaş ekmeği)
  • 1 yumurta
  • Sürülebilir peynir(ben Ekici lokum peynir kullandım)
  • 3 dal taze soğan yaprağı
  • Maydanoz
  • Nane 
  • 5-6 tane yeşil zeytin
  • Tuz,karabiber, kırmızı toz biber

Yapılışı:

  • Yumurta haşlanıp dilimlenir.
  • Tortila tavada ısıtılır.
  • Tereyağla hafif yağlanır
  • Taze soğan yaprakları ve maydanoz ince doğranıp peynirle karıştırılır
  • Peynir tortilyaya  sürülür.

  • Üstüne çekirdekleri çıkarılmış zeytin konulur.

  • Zeytinlerin üstüne dilimlenmiş yumurta konulur.
  • Tuz,karabiber ve kırmızı toz biber serpilir.
  • Üstüne nane yaprakları konulup dürüm yapılır.
yumurtalı lavaş dürüm

  • Afiyet olsun...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder