Translate

28 Mayıs 2014 Çarşamba

ÇİLEKLİ MAGNOLİA(MANOLYA) PUDİNG


  Magnolia puding çok meşhur bir tatlı oldu.Ben de bu meşhur tatlıyı bugün denedim.Gerçekten bayıldım.Kreması çok lezzetliydi.Eşim bisküvi koymasan daha iyi olurdu dedi ama krema ve bisküvi birleşimi ayrı bir lezzet verdi.Ayrıca bu tatlıya muzun daha çok yakışacağını düşünüyorum.Bu lezzeti mutlaka denemelisiniz.....

ÇİLEKLİ MAGNOLİA(MANOLYA) PUDİNG

Malzemeler:
  • 1 litre süt
  • 2 yemek kaşığı un
  • 2 yemek kaşığı nişasta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 paket vanilya
  • 1 kutu krema(200 ml)
  • 1 paket yulaflı bisküvi (Ben yuvarlak olanlardan kullandım)
  • Yarım paket petibör bisküvi
  • Yeterli miktarda çilek
ÇİLEKLİ MAGNOLİA(MANOLYA) PUDİNG


Yapılışı:
  • Yulaflı ve petibör bisküvi karıştırılarak robottan geçirilip un haline getirilir.
  • Çilekler dilimlenir.
  • Süt,şeker,un ve nişasta tencereye alınıp karıştıra karıştıra koyulaşıncaya kadar pişirilir.
  • İlk önce vanilya eklenip karıştırılır.
  • İlk sıcaklığı çıkınca krema eklenip karıştırılır.
  • Kupların dibine un haline getirdiğimiz bisküvilerden bir kaşık konulur.
  • Üzerine puding dökülür.
  • Kupların veya bardağın kenarına çilek dilimleri dizilir.
  • Tekrar bisküviden konulur.
  • Tekrar puding ve en son bisküvi konulur.
  • Buzdolabında 3-4 saat beklettikten sonra servis edilir.(Ben derin dondurucuda 1.5 saat beklettim)
  • Afiyet olsun....
ÇİLEKLİ MAGNOLİA(MANOLYA) PUDİNG
ÇİLEKLİ MAGNOLİA(MANOLYA) PUDİNG

ÇİLEKLİ MAGNOLİA(MANOLYA) PUDİNG



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder