Translate

20 Mayıs 2014 Salı

SALATALI BUĞDAY EKMEĞİ DİLİMLERİ

    
Tıka basa geçmiş bir hafta sonunun ertesinde hafif bir  akşam öğünü olarak değerlendirdim.Çok lezzetliydi.Diyet yapanlar için de bir öğün seçeneği.Denemenizi tavsiye ediyorum.


SALATALI BUĞDAY EKMEĞİ DİLİMLERİ



Malzemeler:
  • 3 adet orta boy domates
  • 2 adet közlenmiş kırmızı biber(Hazır konserve Kullandım .Siz isterseniz kendiniz közleyebilirsiniz)
  • 1-2 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 1 yemek kaşığı sirke
  • 1-2 diş sarımsak
  • 2 tane yeşil soğan
  • Maydanoz
  • Buğday veya köy ekmeği dilimleri
  • Ekmek üzerine sürmek için peynir(ben ekici lokum peynir kullandım)

Yapılışı:
  • Domates ve közlenmiş biber minik minik doğranır.
  • Yeşil soğan ve maydanozlarda doğranır.
  • Sarımsak ince kıyılır.
  • Malzemeler karıştırma kabına alınır.
  • Zeytinyağı,sirke eklenip karıştırılır.Salatamız hazır.
SALATALI BUĞDAY EKMEĞİ DİLİMLERİ
  • Ekmek dilimleri tavada ısıtılır.
  • Üzerine peynir sürülüp salata konularak servis edilir. 
  • Afiyet olsun...

SALATALI BUĞDAY EKMEĞİ DİLİMLERİ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder