Translate

6 Nisan 2014 Pazar

MİLFÖYDEN PİZZA

  Canım kocacığımın isteği üzerine pazar kahvaltısına yaptım.Milföyleri açarak tepsiye yaydım.Çok lezzetli bir pizzamız oldu.Ayrıca yapımı da oldukça pratik.Denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.....



Malzemeler:
  • 6 adet kare milföy
  • 3-4 kaşık ketçap
  • 2 tatlı kaşığı kekik
Üzeri için:
  • Salam
  • Sosis
  • Sucuk
  • Domates
  • Mısır(Ben çocuklar sevmiyor diye biber kullanmadım.Siz malzemeyi çeşitlendirebilirsiniz.)
  • Kaşar peyniri rendesi
Yapılışı:
  • Milföyler yumuşadıktan sonra 2 şerli gruplar halinde 3 sıra şeklinde birbirine yapıştırılarak dizilir.

  • Milföyler unlanmış zeminde merdane veya oklava yardımıyla tepsi boyutunda açılır.
  • Açılan hamur yağlanan tepsiye yerleştirilir.
  • Ketçap ve kekik karıştırılarak tepsideki hamurun üstüne sürülür.
  • Rendelenmiş kaşarın bir kısmı tepsiye yayılır.
  • Domates,salam,sosis,sucuk dilimlenerek  hamurun üzerine yayılır.
  • Üstüne mısır serpiştirilir.
  • 200 derece ısıtılmış fırına verilir.
  • 10 dakika sonra pizzanın üstüne kaşar rendesi serpiştirilerek pişirilmeye devam edilir.
  • Dilimlenerek servis edilir.Afiyet olsun....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder