Translate

26 Nisan 2014 Cumartesi

KAŞARLI GÖZLEME


   Hafta sonları bizde yemek öğün saatleri değişiyor.Akşam yemeğimizi biraz erken yiyince araya tatlı sıkıştırmamıza rağmen küçük beyimizin akşamın geç vaktinde(22.00) karnı acıktı.Neyse dolapta yufkam vardı ve kaşarlı gözleme yaptım.Hep kilo bunlar diyerek nefsimi köreltmek için bir dilim yedim.(napim çok güzel koktu ve çok canım çekti :))  ) Evet belki herkes gözlemeyi  biliyor ama arşivim de bulunsun istedim.Kahvaltılarınız için lezzetli bir alternatif....


Malzemeler:
  • Kişi sayısına göre yufka ( ben 2 yufka kullandım.)
  • Kaşar rendesi
  • Tereyağ
Yapılışı:
  • Yufka düz bir zemine serilir.
  • Yufkanın ortasına kaşar rendesi yayılır.



  • Yufkanın karşılıklı kenarları kapatılır.

  • Sac veya teflon tava ısıtılır.
  • Gözlememiz ısınan tavaya konup tavanın kapağı kapalı olarak kısık ateşte iki yüzü de çevrilerek pişirilir.

  • Tavadan alınca iki yüzü tereyağla yağlanır.

  • Dilimlenerek servis edilir.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder