Translate

21 Ekim 2013 Pazartesi

LİMONLU MUFFİN


   Sürekli muffin tarifi yayınlıyor diyebilirsiniz.Oğlumun beslenme çantası için yaptım.Porsiyonluk olması güzel oluyor.Çocukların ilgisini çekiyor ve daha rahat yiyorlar.Bu sefer limonlusunu yaptım.İlk defa yapıyorum aslında.Tarifi nefisyemektarifleri.com dan aldım.Çok lezzetli oldu.Daha sonra içine kuru üzüm koyup denemeyi düşünüyorum.


Malzemeler:
  • 1 yumurta
  • Yarım su bardağı şeker
  • Yarım çay bardağından bir parmak fazla sıvı yağ
  • Yarım çay bardağı süt
  • 1 limonun suyu ve kabuğunun rendesi
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1.5 bardak un

Üzeri için;

Pudra şekeri

Yapılışı:

   Yumurta ve şeker beyazlaşana kadar çırpılır.Önce sıvı malzemeler eklenip karıştırılır.Limon kabuğu rendesi eklenir.Un,vanilya ve kabartma tozu eklenip karıştırılır.Kek hamuru muffin kalıplarına dökülüp 180 derece fırında pişirilir.Soğuyunca kalıptan çıkarılıp pudra şekeri serpilir.Afiyet olsun....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder