Translate

2 Aralık 2013 Pazartesi

MİNİ MİLFÖY PİZZA


Bu akşam yaptığım bir tarif. Oğlum için yaptım.Tekvandodan gelince çok acıkıyor.Baba oğul silip süpürdüler diyebilirim.Pratik ve denemeye değer bir lezzet.....



Malzemeler:
  • İstenilen miktarda kare milföy hamuru
  • Sucuk,sosis,domates
  • Kaşar peyniri rendesi
  • Sos için 
  • Ketçap,sıvı yağ ve kekik

Yapılışı:
  • Kare milföy hamurları buzluktan çıkarılıp yumuşamaya bırakılır.
  • Milföyler yumuşarken sucuk,sosis ve domates minik şekilde doğranıp karıştırılır.
  • Yumuşayan milföyler 4 küçük kareye kesilir.
  • Sos için ketçap,yağ ve kekik karıştırılarak küçük milföylerin üzerine sürülür.
  • Sucuklu harçtan milföylerin ortasına konulur.
  • 200 derece ısınmış fırına verilir.15 dk sonra kaşar rendesi serpilip kaşarlar eriyene kadar pişirilir.
  • Afiyet olsun...
Not:Ben yaparken milföyleri çatalla deldim.Tarifi verirken  bunu yazmadım.Daha kabarık olursa daha güzel olacağını düşünüyorum..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder